Náš tým

 

Řídící výbor projektu

  • Aleš Kobylík, jednatel společnosti Technodat, CAE-systémy, s. r. o.
  • Václav Zajíc, ředitel společnosti Evektor, spol. s r. o.
  • Milan Duchek, jednatel společnosti DURATEC, s. r. o.
  • Jan Cinert, vedoucí projektu, Technodat, CAE-systémy, s. r. o.

 

Realizační tým projektu

 

Jan Cinert

APL inženýr (CAD/PLM specialista) ve společnosti Technodat, CAE-systémy, s. r. o.
vedoucí projektu f-bike, konstrukční návrh

Jindřich Vítů

marketing a podpora obchodu, PLM konzultant ve společnosti Technodat, CAE-systémy, s. r. o.
webová stránka a marketing projektu

Martin Drštička

konstruktér ve společnosti Evektor, spol. s r. o.
konstrukční návrh, pohony, řízení

Filip Plešinger

designér ve společnosti Evektor, spol. s r. o.
koncepční design

Michal Křivan

designer ve společnosti Evektor, spol. s r. o.
koncepční design (designové a ergonomické řešení), vizualizace

Milan Duchek

zakladatel, jednatel a vývojový konstruktér ve společnosti DURATEC, s. r. o.
konstrukční návrh rámu, výroba duralových a kompozitových dílů

Jozef Lajda

PLM consultant EURONORTH region, Dassault Systèmes
project reviewer

Boris Guič

jednatel ve společnosti CARCO, spol. s r.o.
montáž a oživení pohonů, montáž silové elektroinstalace a nastavení regulátorů

Podíl partnerů na realizaci návrhu v jeho prvních fázích:

 

Technodat

  • vytvořit CAD model rámu podle návrhu
  • ověřit polohu těžiště pro umístění baterií a ostatní elektroniky
  • ověřit ergonomii, aretace řídítek
  • výběr nejlepší varianty sklápění motorů pro režim „jízda“
  • koordinovat a řídit projekt
  • zajistit a připravit infrastrukturu
  • zajistit softwarových licencí
  • komunikace s Dassault Systèmes

 

Duratec

  • realizovatelnost navrženého konceptu z ohledu technologie
  • seznam a parametry materiálu použitého pro stavbu rámu (trubek)
  • tlumící prvky rámu kola (přední a zadní vidlice)
  • ostatní komponenty (kliky, brzdy, sedadlo)
  • modely použitých komponent (budou-li k dispozici)
  • návrh stupů, sedadla
  • upravit designové návrhy ochranných košů s ohledem na vyšší prioritu funkčnosti a nákladů oproti designu. navrhnout vedení silových vodičů rámem

 

Evektor

  • vytvořit modely motorů a vrtulí
  • navrhnout konkrétní řešení převodu mechanického pohybu na elektrický signál
  • externí spolupráce s univerzitou
  • navrhnout uložení bateriových sad a regulátorů do rámu
  • dále intenzivně připravovat řídící jednotku a ovládání